| Site menu |
|
|
 |
| Συμβουλή |
Αν είσαι 16 χρονών, λίγο μικρότερη ή λίγο μεγαλύτερη, να ξέρεις ότι τα άρθρα με γαλάζιο διαμαντάκι έχουν γραφτεί για σένα.
Η ζωή είναι μικρή! Να σπας τους κανόνες, να συγχωρείς γρήγορα, να φιλάς αργά, να αγαπάς ειλικρινά, να γελάς ασυγκράτητα... Και ποτέ μην μετανιώνεις γι' αυτά που σε έκαναν να χαμογελάσεις!

|
 |
| Our poll |
|
 |
|
Αρχική » Αρχείο ειδήσεων
 Οι γυναίκες του μέλλοντος είναι πιθανό ότι θα είναι ελαφρώς πιο κοντές και πιο παχουλές, θα έχουν πιο υγιή καρδιά και μακρύτερη αναπαραγωγική ηλικία, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να εξελίσσονται, αργά αλλά σταθερά. Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό PNAS της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ, έγινε από ερευνητές υπό τον εξελικτικό βιολόγο Στέφεν Στερνς του πανεπιστημίου Γιέηλ των ΗΠΑ.
Το διάβασαν: 94 |
Ημερομηνία: 20-10-2009
| Σχόλια (0)
|
Οι γυναίκες κλαίνε έως και 64 φορές το χρόνο, σε σύγκριση με τους άνδρες που κλαίνε έως 17 φορές Μυστήριο εξακολουθεί να αποτελεί το κλάμα, με τις γυναίκες όχι μόνο να κλαίνε ευκολότερα και περισσότερο από τους άνδρες, αλλά και με περισσότερη διάρκεια. Όπως αποκαλύπτει έρευνα γερμανικής οφθαλμολογικής εταιρίας, οι γυναίκες είναι περισσότερο ευαίσθητες, αφού κλαίνε έως και 64 φορές το χρόνο, έναντι των ανδρών που κλαίνε ως 17 φορές.
Το διάβασαν: 79 |
Ημερομηνία: 14-10-2009
| Σχόλια (0)
|
Στο μέλλον μια νέα συσκευή "τσέπης" θα επιτρέπει στους γιατρούς να ελέγχουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού στις γυναίκες, μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, αναλύοντας απλώς μερικές σταγόνες αίματος ή ένα μικροσκοπικό κομμάτι ιστού από το στήθος τους, όπως ανακοίνωσαν καναδοί ερευνητές. Η νέα συσκευή, που είναι εφοδιασμένη με ειδικό "τσιπάκι", μπορεί να μετρήσει επί τόπου το επίπεδο της ορμόνης οιστρογόνο, που αποτελεί δείκτη για τον καρκίνο του μαστού, λαμβάνοντας πολύ μικρότερα δείγματα ιστού από το στήθος, σε σχέση με τις τωρινές συμβατικές μεθόδους.
Το διάβασαν: 56 |
Ημερομηνία: 10-10-2009
| Σχόλια (0)
|
Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι η κατανάλωση υπερβολικών ποσοτήτων γλυκισμάτων από τα παιδιά ευνοεί την παχυσαρκία και την τερηδόνα, από σήμερα μάθαμε ότι μπορεί να «ξυπνήσει» μέσα τους και τον... κρυμμένο Τζάκ Αντεροβγάλτη! Κι αυτό, γιατί σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Κάρντιφ που δόθηκε την Πέμπτη στη δημοσιότητα οι υπερβολικά πολλές καραμέλες στην παιδική ηλικία ευνοούν τη βία μετά την ενηλικίωση... Η έρευνα, η οποία δημοσιεύεται στο τεύχος Οκτωβρίου της Βρετανικής Επιθεώρησης Ψυχιατρικής, είναι η πρώτη που εξετάζει πώς επιδρά η διατροφή των παιδιών στη βίαιη συμπεριφορά τους ως ενηλίκων.
Το διάβασαν: 73 |
Ημερομηνία: 01-10-2009
| Σχόλια (0)
|
 Στο συμπέρασμα ότι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι πολλαπλά ωφέλιμη για τη συμπεριφορά των παιδιών, την μνήμη και τη νοημοσύνη τους, κατέληξε βρετανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη έγινε από ερευνητές του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, με επικεφαλής τη Σούζαν Χάλαμ, σύμφωνα με τους "Τάιμς" του Λονδίνου. Η έρευνα διαπίστωσε, μεταξύ άλλων, ότι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου μεγαλώνει την αριστερή πλευρά του εγκεφάλου, βελτιώνοντας την μνημονική ικανότητα ενός μαθητή κατά 20% περίπου.
Το διάβασαν: 59 |
Ημερομηνία: 23-09-2009
| Σχόλια (0)
|
Το ντους μπορεί να κάνει κακό στην υγεία σας. Σύμφωνα με νέα αμερικανική έρευνα το «τηλέφωνο» του ντους -ακόμα και αν εξωτερικά δεν φαίνεται βρώμικο- μπορεί να είναι πηγή επικίνδυνων μικροβίων, που στέλνονται κατευθείαν πάνω στο πρόσωπο και το σώμα μας. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, έδειξε ότι σχεδόν ένα στα τρία ντους "φιλοξενούν" υψηλά επίπεδα ενός μυκοβακτηρίου που προσβάλλει τους πνεύμονες.
Το διάβασαν: 147 |
Ημερομηνία: 19-09-2009
| Σχόλια (0)
|
 Τα νύχια των χεριών και των ποδιών των σύγχρονων ανθρώπων μεγαλώνουν πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με τα νύχια των προηγούμενων γενιών, όπως διαπίστωσε μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη. Η ταχύτητα ανάπτυξης των νυχιών έχει αυξηθεί κατά 25% περίπου τα τελευταία 70 χρόνια. Μια πιθανή αιτία για αυτό το φαινόμενο είναι η σύγχρονη διατροφή που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες από ψάρια, κρέας, αυγά και πουλερικά, ενώ στο παρελθόν η διατροφή ήταν περισσότερο πλούσια σε υδατάνθρακες, όπως πατάτες και ψωμί.
Το διάβασαν: 92 |
Ημερομηνία: 16-09-2009
| Σχόλια (0)
|
Η συνομιλία με μια πολύ ωραία γυναίκα μπορεί να κάνει έναν άνδρα να χάσει στην κυριολεξία το μυαλό του, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική μελέτη. Οι ερευνητές, διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που κάνουν παρέα έστω και λίγα λεπτά με μια πολύ ελκυστική γυναίκα, αποδίδουν στη συνέχεια λιγότερο καλά στα νοητικά τεστ, σε σχέση με όσους συνομίλησαν με μια γυναίκα που δεν θεωρούσαν ωραία.
Το διάβασαν: 182 |
Ημερομηνία: 12-09-2009
| Σχόλια (0)
|
Το πότε τρώμε είναι εξίσου σημαντικό με το τι και πόσο τρώμε, σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη. Από την έρευνα προέκυψε ότι τουλάχιστον στα ποντίκια –όπου έγιναν τα πειράματα- το βραδινό φαγητό, την ώρα που κανονικά κάποιος θα έπρεπε να κοιμάται, προσθέτει περισσότερα κιλά από ό,τι αν είχε φάει τις ίδιες ποσότητες σε φυσιολογικές ώρες.
Το διάβασαν: 103 |
Ημερομηνία: 09-09-2009
| Σχόλια (0)
|
Η σωματική άσκηση και η υγιεινή διατροφή είναι πιο αποτελεσματικές μέθοδοι για την απώλεια βάρους των παχύσαρκων παιδιών απ΄ ό,τι η επίσκεψή τους σε γιατρό, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης του Ινστιτούτου Έρευνας για την Υγεία των Παιδιών στη Μελβούρνη που δημοσιεύονται την Παρασκευή στη Βρετανική Ιατρική Επιθεώρηση. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ανησυχητικά δεδομένου ότι το 30% των παιδιών στην Αυστραλία είναι παχύσαρκα, σε σύγκριση με το 20% πριν από δέκα χρόνια και με το 10% το 1994.
Το διάβασαν: 109 |
Ημερομηνία: 04-09-2009
| Σχόλια (0)
|
|
|
| Login form |
Μπείτε στην παρέα μας! Γίνετε μέλος και αποκτήστε πρόσβαση στις κρυφές σελίδες!
|
 |
| News calendar |
|
 |
| Αναζήτηση Ειδήσεων |
|
 |
| Χρήσιμοι σύνδεσμοι |
|
|
 |
| Statistics |

Συνολικά online: 5 Επισκέπτες: 5 Μέλη: 0 |
 |
| Celebrate |
Χρόνια Πολλά
|
 |
|