90% οδήγηση, 10% φαϊ, κουβέντα, βάψιμο, χάζι - 8 January 2014 - Woman-Life
 
Τρίτη
24-01-2017
17:05
Καλωσόρισες Επισκέπτης
RSS
 

Main Publisher Registration Login
Site menu

Ενδιαφέρον

Κατασκευές βήμα-βήμα

Τέχνη Σερβιρίσματος

Ομορφιά βήμα-βήμα

* * *


Λέξεις κλειδιά

Κουτσομπολιό

Αρχική » 2014 » Ιανουάριος » 8 » 90% οδήγηση, 10% φαϊ, κουβέντα, βάψιμο, χάζι

90% οδήγηση, 10% φαϊ, κουβέντα, βάψιμο, χάζι
10:16
Οι οδηγοί τρώνε ή πίνουν, μιλάνε στο κινητό τηλέφωνο ή στέλνουν γραπτά μηνύματα, ψάχνουν σταθμό στο ραδιόφωνο ή ρυθμίζουν την θερμοκρασία του αυτοκινήτου τους, τσεκάρουν το μακιγιάζ ή το χτένισμά τους στο καθρεφτάκι, κοιτάζουν διαφημιστικές πινακίδες ή βιτρίνες καταστημάτων και γενικά απασχολούνται με κάτι άλλο περίπου το ένα δέκατο χρόνο (10%) του χρόνου που οδηγούν, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, που χρησιμοποίησαν κρυφές βιντεοκάμερες και ενσωματωμένους στα αυτοκίνητα αισθητήρες για την παρακολούθηση των οδηγών, προειδοποιούν ότι ο κίνδυνος να αφαιρεθούν και να εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα, είναι αρκετά μεγαλύτερος για τους νεαρής ηλικίας και γενικότερα τους άπειρους οδηγούς, που τείνουν πιο συχνά να αποσπάσουν την προσοχή τους από το οδήγημα.

Οι επιστήμονες του Εθνικού Ινστιτούτου Ανθρώπινης Ανάπτυξης και Υγείας του Παιδιού των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον Μπρους Σάιμον - Μόρτον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνούς κύρους ιατρικό περιοδικό «New England Journal of Medicine», τόνισαν ότι «οτιδήποτε αποσπά τα μάτια του οδηγού από το δρόμο, μπορεί να αποβεί επικίνδυνο».

Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι οδηγοί αντιμετωπίζουν υπερδιπλάσιο κίνδυνο να έχουν ατύχημα, όταν πληκτρολογούν στο κινητό τους και ταυτόχρονα οδηγούν. Ειδικότερα για τους νέους και άπειρους οδηγούς ο κίνδυνος αυξάνεται έως οκτώ φορές, όταν πληκτρολογούν ή σκύβουν για να πιάσουν τη συσκευή του τηλεφώνου τους. Μικρότερος, αλλά σαφώς αυξημένος (περίπου τριπλάσιος), είναι ο κίνδυνος ατυχήματος, όταν ο οδηγός τρώει.

Από την άλλη, η έρευνα δείχνει ότι δεν αυξάνεται ιδιαίτερα ο κίνδυνος ατυχήματος, όταν ο οδηγός απλώς μιλάει στο τηλέφωνο. Επειδή όμως για να μιλήσει στο κινητό του, προηγουμένως είτε πληκτρολογούσε, είτε είχε σκύψει για να το πιάσει και να απαντήσει κάποια κλήση, οι ερευνητές επισήμαναν πως, σε κάθε περίπτωση, πρέπει να απαγορεύεται η χρήση κάθε είδους ηλεκτρονικών συσκευών από τους οδηγούς, ιδίως τους νέους.

Η μελέτη βασίστηκε σε ανάλυση βίντεο από κάμερες που είχαν τοποθετηθεί δειγματοληπτικά στα αυτοκίνητα περίπου 150 οδηγών ηλικίας έως 72 ετών, από τους οποίους το ένα τέταρτο ήσαν νέοι (είχαν το δίπλωμά τους πάρει το πολύ πριν από τρεις εβδομάδες). Οι υπόλοιποι οδηγοί είχαν εμπειρία 20 ετών κατά μέσο όρο.

Η βιντεοσκόπηση γινόταν όταν το όχημα βρισκόταν σε κίνηση και διήρκεσε για μια περίοδο 12 έως 18 μηνών. Ταυτόχρονα, μια σειρά από αισθητήρες κατέγραφαν την οδηγητική συμπεριφορά των συμμετεχόντων (επιταχύνσεις, απότομα φρεναρίσματα, ξαφνικές αλλαγές λωρίδας κ.α.).

Όταν συνέβαινε κάποιο τροχαίο ατύχημα (ή παραλίγο να συμβεί), οι ερευνητές κατέγραφαν σε ποιο βαθμό οι οδηγοί ήσαν συγκεντρωμένοι στο οδήγημα ή η προσοχή τους είχε αποσπαστεί από κάποια άλλη δραστηριότητα. Όπως είπε ο δρ. Σάιμον - Μόρτον, «καθώς όλο και νέες μορφές τεχνολογίας γίνονται διαθέσιμες πλέον στα αυτοκίνητα, είναι σημαντικό οι οδηγοί να μην αισθάνονται υποχρεωμένοι να απαντούν οποιαδήποτε εισερχόμενη κλήση ή μήνυμα. Για την ασφάλεια ιδίως των νέων οδηγών, θα πρέπει να περιμένουν για να απαντήσουν μια κλήση, μόνο όταν έχουν πια σταματήσει το αυτοκίνητο».

Πηγή: http://www.skai.gr/news/lifestyle/article/249426/i-odigisi-afora-mono-sto-10-ton-drastiriotiton-ton-odigon-/#ixzz2psoAvWWP
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
Οι οδηγοί τρώνε ή πίνουν, μιλάνε στο κινητό τηλέφωνο ή στέλνουν γραπτά μηνύματα, ψάχνουν σταθμό στο ραδιόφωνο ή ρυθμίζουν την θερμοκρασία του αυτοκινήτου τους, τσεκάρουν το μακιγιάζ ή το χτένισμά τους στο καθρεφτάκι, κοιτάζουν διαφημιστικές πινακίδες ή βιτρίνες καταστημάτων και γενικά απασχολούνται με κάτι άλλο περίπου το ένα δέκατο χρόνο (10%) του χρόνου που οδηγούν, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, που χρησιμοποίησαν κρυφές βιντεοκάμερες και ενσωματωμένους στα αυτοκίνητα αισθητήρες για την παρακολούθηση των οδηγών, προειδοποιούν ότι ο κίνδυνος να αφαιρεθούν και να εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα, είναι αρκετά μεγαλύτερος για τους νεαρής ηλικίας και γενικότερα τους άπειρους οδηγούς, που τείνουν πιο συχνά να αποσπάσουν την προσοχή τους από το οδήγημα.

Οι επιστήμονες του Εθνικού Ινστιτούτου Ανθρώπινης Ανάπτυξης και Υγείας του Παιδιού των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον Μπρους Σάιμον - Μόρτον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνούς κύρους ιατρικό περιοδικό «New England Journal of Medicine», τόνισαν ότι «οτιδήποτε αποσπά τα μάτια του οδηγού από το δρόμο, μπορεί να αποβεί επικίνδυνο».

Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι οδηγοί αντιμετωπίζουν υπερδιπλάσιο κίνδυνο να έχουν ατύχημα, όταν πληκτρολογούν στο κινητό τους και ταυτόχρονα οδηγούν. Ειδικότερα για τους νέους και άπειρους οδηγούς ο κίνδυνος αυξάνεται έως οκτώ φορές, όταν πληκτρολογούν ή σκύβουν για να πιάσουν τη συσκευή του τηλεφώνου τους. Μικρότερος, αλλά σαφώς αυξημένος (περίπου τριπλάσιος), είναι ο κίνδυνος ατυχήματος, όταν ο οδηγός τρώει.

Από την άλλη, η έρευνα δείχνει ότι δεν αυξάνεται ιδιαίτερα ο κίνδυνος ατυχήματος, όταν ο οδηγός απλώς μιλάει στο τηλέφωνο. Επειδή όμως για να μιλήσει στο κινητό του, προηγουμένως είτε πληκτρολογούσε, είτε είχε σκύψει για να το πιάσει και να απαντήσει κάποια κλήση, οι ερευνητές επισήμαναν πως, σε κάθε περίπτωση, πρέπει να απαγορεύεται η χρήση κάθε είδους ηλεκτρονικών συσκευών από τους οδηγούς, ιδίως τους νέους.

Η μελέτη βασίστηκε σε ανάλυση βίντεο από κάμερες που είχαν τοποθετηθεί δειγματοληπτικά στα αυτοκίνητα περίπου 150 οδηγών ηλικίας έως 72 ετών, από τους οποίους το ένα τέταρτο ήσαν νέοι (είχαν το δίπλωμά τους πάρει το πολύ πριν από τρεις εβδομάδες). Οι υπόλοιποι οδηγοί είχαν εμπειρία 20 ετών κατά μέσο όρο.

Η βιντεοσκόπηση γινόταν όταν το όχημα βρισκόταν σε κίνηση και διήρκεσε για μια περίοδο 12 έως 18 μηνών. Ταυτόχρονα, μια σειρά από αισθητήρες κατέγραφαν την οδηγητική συμπεριφορά των συμμετεχόντων (επιταχύνσεις, απότομα φρεναρίσματα, ξαφνικές αλλαγές λωρίδας κ.α.).

Όταν συνέβαινε κάποιο τροχαίο ατύχημα (ή παραλίγο να συμβεί), οι ερευνητές κατέγραφαν σε ποιο βαθμό οι οδηγοί ήσαν συγκεντρωμένοι στο οδήγημα ή η προσοχή τους είχε αποσπαστεί από κάποια άλλη δραστηριότητα. Όπως είπε ο δρ. Σάιμον - Μόρτον, «καθώς όλο και νέες μορφές τεχνολογίας γίνονται διαθέσιμες πλέον στα αυτοκίνητα, είναι σημαντικό οι οδηγοί να μην αισθάνονται υποχρεωμένοι να απαντούν οποιαδήποτε εισερχόμενη κλήση ή μήνυμα. Για την ασφάλεια ιδίως των νέων οδηγών, θα πρέπει να περιμένουν για να απαντήσουν μια κλήση, μόνο όταν έχουν πια σταματήσει το αυτοκίνητο».


www.skai.gr

Άλλα άρθρα με θέμα κοινωνία:
Το διάβασαν: 393 | Έγραψε: woman-life

Τελευταίες Ειδήσεις

· Ακόρεστα λιπαρά για υγιέστερη ζωή
· Γυναίκες με ημικρανίες αντιμετωπίζουν αυξ...
· Η ενδοοικογενειακή βία «κληροδοτείται» στ...
· Στην εξωσωματική χρειάζεται υπομονή
· Ετήσιο τεστ αίματος σώζει από τον καρκίνο...
· Μακριά οι αρνητικές σκέψεις και το... Αλτ...
· Ο εγκέφαλός μας είναι και ανδρικός και γυ...
· Η πολλή τηλεόραση γερνάει τον εγκέφαλο
· Tο πιο διαδεδομένο παιδικό όνομα στον κόσ...
· Ο σκύλος προστατεύει τα παιδιά από το άσθ...

Σχόλια: 0

Μόνο εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να αφήνουν σχόλια.

[ Εγγραφή νέου μέλους | Είσοδος ]

Σχόλια Καινούρια τεστ
  • Πώς εκδηλώνετε τον έρωτά σας? New

  • Τι είδους ζευγάρι είστε?

  • Θα ωριμάσετε επιτέλους?

  • Τα θέλω όλα εδώ και τώρα!

  • Το ποτήρι είναι μισοάδειο ή μισογεμάτο?

  • Είστε στο σωστό επαγγελματικό δρόμο?
  • Login form
    Μπείτε στην παρέα μας!
    Γίνετε μέλος και αποκτήστε πρόσβαση στις κρυφές σελίδες!

    Όνομα :
    Κωδικός :





    News calendar
    «  Ιανουάριος 2014  »
    ΚυρΔευΤρΤετΠεμΠαρΣαβ
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031

    Αναζήτηση Ειδήσεων


    Χρήσιμοι σύνδεσμοι


    Copyright MyCorp © 2017
    Site managed by uCoz
    website stats