Σε φάση ωριμότητας φαίνεται ότι έχει εισέλθει το ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή στη χώρα μας σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που εκπόνησε η Focus Bari. Το ηλεκτρονικό εμπόριο σημειώνει ανοδική πορεία με ευνοϊκές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, τόσο σε επίπεδο ηλεκτρονικών αγορών από την πλευρά των καταναλωτών, όσο και σε επίπεδο συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας οι Έλληνες χρήστες που ψωνίζουν συστηματικά μέσω του διαδικτύου (online shoppers) ανέρχονται στους 620.000, ενώ μόλις το τελευταίο εξάμηνο φαίνεται πως έκαναν τουλάχιστον έξι αγορές που ανέρχονται κατά μέσο όρο στα 550 ευρώ συνολικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των online shoppers, το 2006, ανέρχονται στους 185.000, δηλαδή περίπου τέσσερις φορές λιγότεροι μόλις πριν 2 χρόνια.
Σε ότι αφορά τα προϊόντα που ελκύουν το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών στο Διαδίκτυο, στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες γενικότερα και η αγορά αεροπορικών ή ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σε ποσοστό 37%, ενώ στη δεύτερη θέση με ποσοστό 25% βρίσκονται τα προϊόντα τεχνολογίας, όπως περιφερειακά και εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ακολουθούν με μικρότερα ποσοστά (19% - 11%) τα βιβλία, τα ρούχα και τα αξεσουάρ, οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία, τα γκάτζετς, το λογισμικό, τα ηλεκτρονικά είδη, η μουσική και οι ταινίες.