Δευτέρα
13-07-2020
01:24
Καλωσόρισες Επισκέπτης
RSS
 

Main Publisher Registration Login
Site menu

Ενδιαφέρον

Κατασκευές βήμα-βήμα

Τέχνη Σερβιρίσματος

Ομορφιά βήμα-βήμα

* * *


Λέξεις κλειδιά

Κουτσομπολιό

Σχόλια Καινούρια τεστ
  • Πώς εκδηλώνετε τον έρωτά σας? New

  • Τι είδους ζευγάρι είστε?

  • Θα ωριμάσετε επιτέλους?

  • Τα θέλω όλα εδώ και τώρα!

  • Το ποτήρι είναι μισοάδειο ή μισογεμάτο?

  • Είστε στο σωστό επαγγελματικό δρόμο?

  • Αρχική » 2010 » Απρίλιος » 26

    Τα αντισυλληπτικά χάπια προκαλούν τριχόπτωση, ακόμα και στις νεαρές γυναίκες, που τα χρησιμοποιούν υποστηρίζει ο αυστραλός ειδικός Τριχολόγος, Ντέιβιντ Σάλινγκερ, πρόεδρος της Παγκόσμιας Ένωσης Τριχολόγων.
    Όπως αναφέρει ο κ. Σάλινγκερ, η γυναικεία τριχόπτωση ήταν φαινόμενο που πριν κάμποσα χρόνια παρατηρούνταν σε εγκυμονούσες και γυναίκες που βρίσκονταν στο στάδιο της εμμηνόπαυσης στην πρώτη περίπτωση λόγω των ορμονικών διαταραχών κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης και στην δεύτερη λόγω της χορήγησης ορμονικών σκευασμάτων σε εμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

    Το διάβασαν: 582 | Ημερομηνία: 26-04-2010 | Σχόλια (0)

    Login form
    Μπείτε στην παρέα μας!
    Γίνετε μέλος και αποκτήστε πρόσβαση στις κρυφές σελίδες!

    Όνομα :
    Κωδικός :





    News calendar
    «  Απρίλιος 2010  »
    ΚυρΔευΤρΤετΠεμΠαρΣαβ
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

    Αναζήτηση Ειδήσεων


    Χρήσιμοι σύνδεσμοι



    Copyright MyCorp © 2020
    Site managed by uCoz
    website stats