Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον «πείραμα» πραγματοποίησε γνωστή εταιρεία καλλυντικών για την διαφημιστική της προώθηση. Ένας σκιτσογράφος ζωγράφισε δύο σκίτσα για διάφορες γυναίκες. Το πρώτο σκίτσο με βάση την περιγραφή που οι ίδιες έδωσαν για τον εαυτό τους και το δεύτερο με βάση την περιγραφή ενός τυχαίου περαστικού.
Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό καθώς η εικόνα που έχουν οι άγνωστοι για τις γυναίκες είναι σαφώς καλύτερη από την εικόνα που έχουν οι ίδιες για τον εαυτό τους.
Αν και το εγχείρημα σαφώς και δεν αποτελεί επιστημονικό πείραμα, ο στόχος είναι η τόνωση της αυτοεκτίμησης των γυναικών. Σύμφωνα με την εταιρεία που προβάλει τη διαφήμιση (Unilever) μόνο το 4% των γυναικών θεωρούν πως είναι όμορφες!